2011. január 20., csütörtök

Polivitaplex

Jártam ma a lovardában, végül is három és fél év után, három hónappal a záróvizsgák előtt (szakiskola, nem éreccségiznek) már ideje volt, hogy megnézzem az osztályomat lóháton.

Vicces volt, mert a szalagavatón csinálnak majd valami lovas cuccot (engem egy fogaton hurcolnak majd közben), és azt gyakorolták, aztán a lovasedző megkért, hogy menjek át segíteni, mert be van rekedve. Ő mondta az instrukciókat nekem, én meg a magyar hangjaként beleordítottam a lovardába mindent. Arra járó kolléga csak a hangokat hallotta kintről, és igen csodálkozott, hogy akkora polivitaplex lettem, hogy én tartom a lovasedzést. Mindeközben a Kapos TV vágóképeket készített.

Ismét történt valami érdekes tyúkszaros kis életemben. Csak a végére már nagyon kellett pisilni.

2 megjegyzés:

  1. :D

    te, ez véletlenül nem az a lovarda, ahova a megasztáros Tóth Lüszi is jár(t)? majd mondom, miért kérdem, ha.

    VálaszTörlés
  2. hát fogalmam sincs hol járt, mer a franc se foglalkozik ilyen megasztárosokkal, de szerintem ha kaposvár volt, akkor elég nagy valószínűséggel ez lesz. rémlik is, hogy azt mondták, ide fog jönni suliba, de aztán nem jött ide.

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin