2007. október 22., hétfő

Morzsi kupa, hegyezd füled

Az iccaka sikerült megrendezi a baráti pókerezések közben kiötölt I. Morzsi kupát, ahol második lettem jól. A selejtezőasztalról szépen továbbsétáltam, amivel már tök elégedett lettem volna, de aztán a final table-nél is sikerült elvergődnöm a surranópályán a heads up-ig. Ott már esélyem sem volt, akkora hátránnyal mentem bele, de hát jól éreztem magam végig marhára, izgi volt meg minden, és ez a lényeg. Meg régen ittam ennyi viszkit egyszerre - a rosseb gondolta, hogy ennyire stresszes lesz. Nem ám a pénz miatt, nem játszottunk mi akkora tétben ("ha kicsi a tét, a kedvem sötét" - hogy egy klasszikust idézzek) - a játék és annak lényege, azaz a másik civilizált körülmények között történő átbaszásának öröme ehhez éppen elég.


A legeslegjobb az volt azért mégiscsak az egészben, hogy kaptam egy remek szerencsehozó sms-t, amit a kritikus pontokon csak meg kellett lesnem az asztal alatt. Az sms nélkül például sose lett volna király pókerem a flopból eccer csak, ez meggyőződésem. Kösz, M.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin