2008. február 5., kedd

Negyven kilóra hitelesítve

Volt ma munkavédelmi meg tűzvédelmi oktatás. Hatalmas élmény volt. Megtudhattuk például az előadó hölgytől (aki dicséretesen rövidre fogta), hogy nők maximum 20 kg-ot cipelhetnek, férfiak meg 40-et, és legfeljebb hatvan méterre.

Na de most tényleg. Mennyire életszerű egy szabály ez? Mondjuk a max terhelésem talán egy kiló, ha nálam van a magnó is, de valahogy nehezen képzelem el, hogy adott esetben nekiállok lemérni egy izét, hogy megüti-e a 41 kilót, és aszerint döntöm el, hogy odébbcipelem-e vagy sem.

Na most a tűzvédelmi oktatáson meg azt tudhattuk meg, hogy azért mentsük embertársainkat, ha úgy hozza a sors. De - kérdem én - mi a helyzet, ha a tűz közeléből egy negyven kilónál nehezebb kollégát kell elcipelnem? A probléma feloldhatatlannak tűnt, de elmeséltem aztán apámnak, és szerinte egyszerűen meg kell várni, amíg kiolvad belőle elég zsír, aztán mehet.

No, szóval értem én, hogy szükség van valamilyen szintű szabályokra munkavédelmileg is, de hát azért ami hülyeség, az mégiscsak hülyeség. Ezzel az erővel vonatkozhatna valami szabály a vécédeszkára is, hogy ne csípje be a pöcsömet.

Nem akarom a magyar hülyéket kiröhögni, mert simán lehet, hogy uniós hülyék ötlete az egész, de már megint mér kell engem megvédeni tőlem?

Ja, és reggel köteles vagyok kipihent állapotban megjelenni a munkahelyemen. Esélytelen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin