2009. július 21., kedd

HP

Keveset írok mostanában, nyár van meleg, nem történik semmi, valahogy ihlet se nagyon van, meg persze dolgoztam is sokat. Oly annyira, hogy ma kitettem a javítások utáni utolsó pontot is a Night Road végére, holnap mesélek róla, hogy milyen volt.

De most csak azt említeném meg gyorsan, hogy a lehető legnagyobb tisztelettel, barátsággal és szeretettel nyugdíjaztam öreg laptopomat Bélát. Miután a két éve utólag vásárolt töltő is befosott, úgy döntöttem, nem új töltőbe fektetek be, hanem akkor már veszek egy új gépet, ami megfelel a mai kor követelményeinek (ezt nagyon szépen mondtam, azt hiszem).

Béla Toshiba, és mivel viszonyunk többé-kevésbé felhőtlennek volt mondható az utolsó pillanatig, márkahű akartam maradni, de aztán találtam egy tök megfelelő HP-t ócsóbbért, úgyhogy Hewlett Packardom van.

Egyébként egy vállveregetést kaptam magamtól, amiért a rafinált SATA-PATA problémák ellenére, meg annak ellenére, hogy rohadtul nem úgy működtek a dolgok, ahogy a rendszergazdánk meg a net mondta, telepítettem az XP-t (eszembe nincs Vistával szarozni, és a Linuxból is elegek voltak az eddigi kísérletek), sőt még a drájvereket is mindenhez, pedig se telepítő cédé (bezzeg volt egy tele liceszszerződéssel meg jótanácsokkal, hgoy ne gépeljek görbe háttal), se egy tisztességes manual. Akárhogy is, most frankón megy, egy dolog nincs rendben, a kábelen keresztül nem találja a gép a routert valamiért, de az nem baj, mert a WiFi hasít még a földszinten is, ami jó, mert ott sokkal hűvösebb van, úgyhogy holnap délután le is megyek oda dolgozni. Ja, meg valamiért a külső monitort nem bírom normális felbontásra állítani, pedig az fontos lenne. De majd megoldom.

Bélát meg majd ha lesz új töltő, Lócinak adományozom, hogy írhassa rajta tovább a zombis meg másmilyenes regényeit, amiket kitalált magának. Továbbá a HP naming rightja is őt illeti majd, ha a jövő héten hazajön végre az ország túlfeléről.

Bocs, tudom, hogy a kutyát nem érdeklik a számítógépeim. Csak két sort akartam, de I got carried away.

8 megjegyzés:

  1. Dehogynem érdekel, bírom az ilyen történeteket, tök jó olvasni, hogy nem csak én szenvedek ezekkel a masinákkal. :)

    VálaszTörlés
  2. ahogy nézem, nem kedvelt ez a vista - mi is kihajítottuk, pedig előre volt telepítve.
    ha elég kicsi betűvel írod, akkor csak két sor lenne:)
    stílszerűen: gratulálok a választáshoz

    VálaszTörlés
  3. Sőt, akár a Shakespeare-összest is ráírhatnám egy bélyeg hátuljára, ha elég ügyes lennék. :)

    Én mongyuk direkt oprendszer nélküli gépet vettem. Vistát a büdös életben egy percig nem használtam. Nem elvből vagy valami, így alakult.

    VálaszTörlés
  4. Nekem Vistát adtak a laptopomhoz. Most felváltva használom azt meg az Ubuntut, attól függően, hogy éppen melyik mérgesített fel jobban. :)

    VálaszTörlés
  5. Én tudatosan választottam oprendszer nélküli gépet. Olcsóbb volt, van legális XP-m, és nem sok jót hallottam a Vistáról.

    Az Ubuntu meg bosszantott már eleget. Illetve igazából apróbb bajaim voltak csak vele, amennyi nyilván bármelyik vindózzal is, csak nincs kedvem azzal tölteni az időt, hogy mindenféle kiegészítéseket keresek.

    VálaszTörlés
  6. én lusta felhasználó vagyok, olyan rég használom az XPt, hogy hozzám nőtt:)
    közben rájöttem ám, h nem szedtük mi le azt a vistát a laptopról, csak akartam. A nagygépemen azért XP van.
    ennyit a női memóriáról!:))
    bocs (nem mintha nem lenne mindegy)

    VálaszTörlés
  7. Ha rám hallgatsz, azért az Explorer 6.0-t lecseréled már, bármennyire is hozzád nőtt. :)

    Ha ragaszkodsz az Explorerhez, legalább abból a 8-asra, de én azér a Firefoxot vagy az Operát ajánlanám.

    Az XP-vel mint olyannal elleszünk még egy darabig.

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin