2009. november 17., kedd

Szuri

Úgy vagyok ezzel az influenza dologgal, hogy nem lenne értelme különösebben fosni tőle. Az emberek szeretnek parázni valamitől, legyen az koleszterinszint, globális felmelegedés vagy H1N1. Oké, alapja persze van ezeknek a dolgoknak, de ettől még elenyészően kicsi a valószínűsége, hogy sertésinfluenzában fogok megpurcanni. Egyrészt ahogy elnézem, jelen állás szerint semmivel sem durvább a halandósági ráta, mint a sima influenzánál. Az utóbbi időben lényegesen többen haltak meg például a világon maláriában, meg sokkal többen fulladtak vízbe, mint ahány emberrel jó öreg H1N1 barátunk végzett. Jó, a lepra négyszáztízzel kevesebb hullát termelt.

Ráadásul a sima influenzát sem kaptam el ezer éve szerencsére. Erősen elgondolkodtam tehát, hogy oltassam-e be magam, valahogy a fenyegetést nem bírom komolyan venni, de tényleg. Az összeesküvés-elméletekre mindazonáltal kevéssé vagyok fogékony, és amikor elkezd terjedni a nagy össznépi marhaság, hogy ez meg az a baj, és így meg úgy csinálnak ki bennünket, én leginkább a fejem fogom, úgyhogy az ilyen meg olyan oltásellenes dumák nem bírnak meghatni. De aztán megláttam valahol ezt a videót (nem visz rá a lélek, hogy beágyazzam), meg olvastam a gyönyörű bőr alá ültetett csipes agymenéseket, amikhez most juszt se keresek linket.

És akkor azt mondtam, hogy ó, bassza meg, én a józan észre hallgatok, és beoltatom magam. Legföljebb még tutibb lesz, hogy nem kapom el a cuccot, és nem fertőzök meg vele senkit, és biztos senki nem fog összekeverni az elborult agyú idiótákkal.

2 megjegyzés:

  1. Hát esküszöm, szó szerint így zajlott le bennem is a dolog. Az elmúlt 20-22 évben kétszer voltam influenzás, viszont az eddigi statisztika szerint azok kapják el kisebb valószínűséggel, akik többször voltak. És soha nem oltattam magam korábban, és most sem azért tettem, mert attól tartottam, hogy belehalnék (mármint az influenzába, nem a mellékhatásokba...), hanem nem akarnék beteg lenni.
    De sírni tudnék a dolog körül kialakított hisztériától.

    VálaszTörlés
  2. Komolyan nem tudom elképzelni azokat az embereket, akik megkajálják ezeket a szövegeket a legviccesebb összeesküvésekről. Pedig léteznek, és ami még döbbenetesebb, még viszonylag intelligensnek tűnő alakok is képesek véresen komolyan venni ilyesmiket.

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin