2007. június 16., szombat

Ha nagy leszek, nekem is lesz

Úgy kezdődött, hogy elvittem a biciklimet a szervízbe, ahol a srác azt mondta, kezdjem a benzinkútnál, mert ki kéne csapatni nagynyomású mosóval a port a váltóból meg ilyesmi. Jó. Pedál híján eltoltam a masinát (úgyis, mint Tiger) a kútig.

Hatvanas, őszhajú, nem ellenszenves pasas ujjatlan pólóban (Sheenard-novellákban valami rejtélyes oknál fogva "trikóing") Audi TT-t mos éppen, sorba állok hát. Kis idő múlva megszólal:

Audis: Mindjárt kész vagyok.
Gergő: Ráérek ám.
Audis: Mindegy, már csak leöblítem. A jó kis bicikli is megérdemli a mosást.
Gergő: Persze, de ez most inkább karbantartás, kicsapatom a port a váltóból.
Audis: Olasz a bicikli?
Gergő: Hát elég internacionalista, ahány alkatrész, annyiféle.
Audis: Kik gyártanak manapság jó biciklit, olaszok, japánok?
Gergő: Mittudomén, igazából nem értek hozzá annyira.
Audis: Mert például japán autót meg nem vennék.
Gergő: Há, ühüm, a.
Audis: A sógorom a Harvardon tanít, azt mondja, Amerikában csak a németet veszik valamibe. Már egy Volkswagen Passatra is felnéznek, de a japánokat, azokat utálják.
Gergő (nabazmegerremitkellmondani-tekintetet a napszemüveg mögé rejtve): Hát biztos, de egy Lexus azért...
Audis: Á, BMW meg Audi. Ez nekem csak a hétvégi autóm különben, hétköznapokon egy BMW-vel járok. De a BMW-sek mindig nagyon haragszanak, ha mondom, hogy az Audi jobb.
Gergő (coming out mély levegővel): Hát ehhez a Suzuki Swiftemmel nem tudok hozzászólni.
Audis (alapvetően barátságosan, cseppet sem leereszkedőn): Ennyi idős koromban még csak biciklim volt.
Gergő: 37 vagyok ám, csak nem látszik rajtam.
Audis: Szóval későn érő típus.
Gergő: Hát biztos.
Audis: Volt egy ilyen kollégám, egyszer azt mondta, későn érő típus vagyok, de baszni már korán szerettem.

Aztán kész lett, barátságosan elköszönt, beült az Audiba, megjegyezte, hogy a biciklibe legalább nem kell benzin, az ő gépébe viszont 99-es (izibe megsajnáltam), majd elhúzott.

Tanulság különben nincs. De jól szórakoztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin