2007. június 2., szombat

Vénebbek

Jut eszembe, és ez megér egy külön posztot.

Az ember (vagy egy darab isten inkább), akiért rajongtam, amikor elkezdtem teniszezni, és akit azóta is imádok nézni korabeli felvételeken, tavaly előjött a nyugdíjból, és 47 évesen és 3 naposan nyert egy tornát párosban, pont említett Björkmannal (ami azt jelenti, hogy négy különböző évtizedből van tornagyőzelme - basszus, ezt csinálja utána valaki). Úgy hívják, John McEnroe (és róla is posztolok még külön majd egyszer).

És Jimmy Connors 39 évesen elődöntőt játszott a US Openen 1991-ben. A német RTL-en néztem a meccseket (schöne alte zeiten), emlékszem, iszonyatos szemcsés képen, hajnalok hajnalán. Óriási volt.

Aztán ott van még egy csodálatos öreglány, Martina Navratilova, aki 2006-ban, 50 évesen még megnyerte a vegyespárost a US Openen.

Szóval párosban még én is vihetem akármire, van időm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin