2007. december 30., vasárnap

Morzsi kupa, hegyezd füled (3, de azérse kőr)

A tisztesség úgy kívánja, hogy a kevésbé sikeres harmadik Morzsi kupát se hallgassam el. De a csúnya bad beatemen nem fogok annyit kéjelegni, mint a múltkor a royal flushömön, úgyhogy kurtább leszek.

Na szóval. Elvagyunk szépen, játszom, tán kevésbé feszesen, mint szoktam, egyre jobban ráérzek az ízére, milyen néha kicsit agresszívabbnak lenni, mint amit a lelkem automatikusan diktál. Potyognak ki sorban a népek, ki két A-val (feljött az AQ-nak még két Q (én meg ugyanabban a leosztásban AJ-t dobtam)), ki vackabb lapokkal, ki pechhel, ki hibával. Mondjuk volt egy srác tőlem jobbra, akinek valami egészen felfoghatatlan megadásai voltak - és számtalanszor bejött neki (az említett Q drill is az övé volt). Mák nélkül öt perc alatt esett volna ki, ehhez képest a végén a legtöbb zsetonnal ment a döntőasztalra.

No mindegy, egyszer csak hárman voltunk, én nem olyan sok zsetonnal már, de a szemben ülő srác még kevesebbel. Kisvakban kaptam AQs-t (pikk), osztó előtte már dobta, harmadik srác nagyvakból megadta. Mutatott Q9o-t. Flopban A, remek, jó vagyok. Turnre valami kőr jött, és akkor elkezdtem izgulni, mert a srác Q-ja kőr volt, és a flopban is akadt kettő. Riverre meg muszáj volt persze feljönnie a kőr hármasnak, hogy a jó büdös nénikéjét neki.

Maradt még zsetonom, de már nagyon harmadik voltam, úgyhogy a következő körben kapott A10-re izibe all int mondtam. A főmákos srác megadta K7-tel, flopban előbb jött egy 10, majd rögvest egy K. Isten veled, harmadik Morzsi kupa.

Majd a negyediken talán megint összejön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin