2009. január 6., kedd

Life on Mars

Nem, ez most nem David Bowie. A Life on Mars (remélem, senki nem hiszi azt, hogy a gagyi amerikai utánzatról beszélek; Nagy-Britanniában járunk!) simán a legjobb drámai sorozat, amit láttam. Ever. És csak az első szezonon vagyok túl, a második még úton van (tényleg nem torrent, küldi az Amazon). Legszívesebben az eszetlenül zseniális utolsó negyedórát mutogatnám, de az előtte lévő hét és háromnegyed óra nélkül sajna semmi értelme.

Megnézni! (Úgy is, mint pedagógus imperatívusz.)



(Ugye, David Bowie nem véletlenül került a képbe, a Life on Mars című fennforgó dal éppen 1973-ban készült, abban az évben, amelyikbe Sam Tyler belecsöppen.)

11 megjegyzés:

  1. OK, tudom jol, hogy egyszer mar kertem, es visszautasíttattam, de szerintem csak egy konnyed ujjgyakorlat, egy jatszi futamtrilla a zongoran... az a forditas, amire nekem oriasi szuksegem lenne mihamarabb. ugye, ugye, ugye, belefer az idobe? pls!
    ime: http://smilimano.blogspot.com/2008/09/sharon-magyarul.html

    a cim, ahova varom:
    kmezei kukac gmail pont com

    nagyon koszonom,
    oximoron:)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, zseniális.

    Nem csak maga a történet - a környezet is - hogy a néző úgy gondol nosztalgikusan a hetvenes évek Angliájára, hogy sohasem járt ott (mi több: éppen hogy megszületett :)), na, ilyet ritkán látni...

    VálaszTörlés
  3. Oximoron, az a helyzet, hogy itt áll legalább három cucc időtlen idők óta, amire barátok kértek meg, és még nekik sincs időm megcsinálni.

    VálaszTörlés
  4. Komaváry,
    igen, eszetlen atmoszférát teremtettek, rendező, operatőr, színész, vágó, kellékes, sminkes(!), mindenki mocsok jól tette a dolgát. Mondjuk sokat segít, ha az ember kicsit anglomán. :)

    Ja, meg hát a zenék. Jön a 2. szezonnal együtt a soundtrack cd is.

    VálaszTörlés
  5. Szia, tudnál adni erről egy másik linket? Ami a szövegben van, nem működik!

    VálaszTörlés
  6. A YouTube videó nem működött csak (leszedte a user), kicseréltem egy trailerre, ami nem igazán tetszik, de ez volt.

    Meg itt ez a slideshow az első szezonból.

    VálaszTörlés
  7. Ugye, hogy anglománnak kell lenni hozzá, hogy élvezd? Ecccsém, mintha Mr. Beant néznél - az angol sorozatban a színészek beszédétől, mozdulataitól futkározott a hátamon a hideg, pedig csak öt percet láttam...

    Persze sznob anglománok élvezhetik... :P

    VálaszTörlés
  8. Istenem, te ezt még tényleg nem unod?

    (Különben ha én ilyen igénytelen lennék, hát legalább nem reklámoznám.:))

    VálaszTörlés
  9. Igényesség és sznobizmus között van különbség... Majd lerajzolom neked legközelebb.

    :P

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin