2009. április 7., kedd

A Nap Embere díj

Hát vacilláltam, kinek adjam a Nap Embere díjat, és gondoltam többek között a műfű feltalálójára, merhogy amióta nem salakon kell ugrálnom, sokkal szebb a világ a hétfői kispályás meccseken.

De aztán rájöttem, hogy abban, hogy megint annyira jól éreztem magam a kapuban, és odaértem az alsó sarokra, amikor oda kellett, még a barátságos műfűnél is nagyobb szerepe volt annak, hogy a novemberi húzódás óta az istennek nem gyógyuló combomat végre alig éreztem, és nem volt bennem minden mozdulatnál a tizedmásodpercnyi késedelem, amit a fájdalomtól való félelem okoz. Az meg egy kék cucc miatt volt, amit úgy hívnak, hogy Arkánum Sportbalzsam (és ez itt most a szemérmetlen reklám helye). Mongyuk erősen fahéjillatú, és olyan szagom van tőle, mint valami egzotikus keleti prostituáltnak, de az nem baj. Meg aszongya, "ha ön elmúlt negyven éves". De én még neeeem!

Szóval a Nap Embere díjat megosztva adományozm J-nek, aki aszonta, hogy fekete nadálytő meg árnika, illetve a gyógynövényboltos néninek, aki a kezembe nyomta a cuccot, amelyikben mind a kettő benne van többek között. Szobrocskát nem ígérek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin