2007. május 6., vasárnap

Hajnali (nem is) részegség

Nocturnal animal vagyok, ezt le kell szögezni. Szeretek hajnalban üldögélni, és nézni ki bután a fejemből. Régebben nem így volt, marha kreatív pillanatokat bírtam megélni hajnali egy után, akkor írtam a dolgozataimat, akkor fordítottam a legfergetegesebb mondataimat, ilyesmi. Valahogy megvénültem, most már nem nagyon csinálok értelmeset, csak vagyok. Vagy tán nem is vénültem meg, csak több a stressz, több a szarozás napközben, fáradtabb vagyok, nem tudom. Ideális esetben nem megyek nyolcra tanítani persze, de ha igen, akkor sem tudom egykönnyen ágyba kényszeríteni magam.

Na most a mélyfilozófiai kérdések, amik felmerülnek bennem ezzel kapcsolatban, a következők:
  • mér van az, hogy hajnalban kizárólag bluest hallgatok? (Fényes nappal azért mást is szoktam.)
  • mér van az, hogy a csehek jobb sört csinálnak a németeknél? (Ha valaki tudja erre a választ, komolyan kíváncsi vagyok, esetleg kisorsolok a beküldők között egyéves Hairdryer Blues előfizetést, vagy valami.)




Szóval elvagyok kicsit melankólikusan a blueszal meg egy sörrel, és ennél egyébként sokkal érdekesebb kérdéseken is töröm a fejem, de azokat megtartom magamnak egyelőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin