2007. május 27., vasárnap

White Wolves vs YNWA

Tegnap elmentem Kaposvár-meccsre. Mert olyanom volt. Nem szokott velem előfordulni ilyesmi, utoljára 1988-ban jártam a stadionban, amikor a mostani edző még jobbszélső volt, egyben a tornatanárom (igen, direkt írtam, a tornatanár az felőlem lehet testnevelő is, de különben tornatanár és punktum). Szar meccs volt, de hát istenem, nem is számítottam jobbra, ellenben remekül összehaverkodtam a mellém került nálam nyilván rutinosabb meccsrejáró öregurakkal.

Szóval aztán gondoltam, megnézem, mit találok a csapatról. Nem sokat, de találtam ezt:



És jópofák a fiúk meg minden, de milyen lehet már ez:



Filózni eszem ágában sincs rajta, egyszerűen más világ, nincs értelme a hasonlítgatásnak. De azért érdekes a kontraszt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin