2007. november 9., péntek

Török gyerek mellétárcsázta

Idő: tegnap délelőtt, szünet. Helyszín: tanári.

A rosseb tudja már miért, de a kezemben volt a telefonom éppen, amikor egyszer csak gondolt egyet és megcsörrent (miszerint rázendített a Tears of the Dragonra). Szám nem volt hozzá, fölvettem (miszerint megnyomtam az answer felirat alatti gombot - imádom ezeket a frankó metonímiákat).

G: Igen?
Távoli Hang: Hello, I'm calling from the Turkish Football Federation.
G: bután néz, de ezt a török nyilván nem látja.
TH: I'm looking for János Komorói*.
G: Sorry?
TH: I'm calling from the Turkish Football Federation and I'm looking for János Komorói.
G: (lassan magához tér a meglepiből) Wrong number, I'm afraid.
TH: Sorry.
G: That's ok.

Ennyi. De vicces volt.  Arra gondoltam, talán Gera piroslapja miatt akart bocsánatot kérni. (Ma meg Cs. barátom kapott egy sms-t squash utáni sörözés közben, miszerint "Nekem a kedd 10.00 és a péntek 16.00 lenne jó. Edit néni". Bár halvány fingja nem volt róla, ki az az Edit néni, válaszában udvariasan közölte, hogy a kedd 10.00 talán jó, de a péntek 16.00 ki van zárva, akkor dolgozik. Gábor bácsi)


*Ezt most hasaltam, annyira emlékszem, hogy K-val kezdődött az illető neve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin