2008. január 18., péntek

Still To Come

Az van, a tücsök rúgja meg, hogy már posztolni se érek rá. Rinyáltam én a napirendem miatt korábban is, de most nagyon bedurvult a dolog. A világ valószínűleg legostobább könyvét fordítom, február végéig ígértem, hogy elkészülök vele, úgyhogy az estéim halálok, tegnap is egykor fejeztem be, és mentem nyolcra dolgozni. De hát ez van, az ember ne panaszkodjon, ha van munkája, és végül is eszem ágában nincs tényleg. Csak fáradt vagyok, de hát puff neki, kibírom jól.

Két értelmes poszt viszont nagyon gyűlt bennem a héten, ezek most halasztva vannak határozatlan ideig. Szóval still to come:

  1. Dr Jekyll and Mr Hyde - about someone I spent umpteen years of my life with (In English, definitely)
  2. A világ legostobább könyvéről (lásd fent).

2 megjegyzés:

  1. ez az umpteen egy olyan szó, amit aszittem, csak lm ismer - és használ!!! :)

    őrült vagy.
    keep it up!

    VálaszTörlés
  2. Hát akkor már ketten vagyunk, whoever lm is. :)

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin