2009. március 9., hétfő

Köhögés és viabilis izomzat

Totál elszoktam tőle, hogy lázas legyek, péntek este évek óta először dőltem ki komolyabban. Ha belegondolok, meglepő, mert azt gondolnám, hogy emellett a zaklatott élettempó mellett sokkal szarabb az immunrendszerem, és folyton el kéne kapnom minden szart, de hála az égnek, nem így van.

Akárhogy is, ma elvergődtem dokihoz, mert hát hiába gyógyultam meg volna én nélküle is, a táppénzt ugye el kell intézni. Különben komolyan nem vagyok normális, legszívesebben így, lájtos hőemelkedéssel, köhögve, megszólalni képtelenül is elmentem volna dolgozni, csak gáz lett volna összefertőzni mindenkit, meg hát lehet, hogy azért annyira mégse tett volna jót. Haszontalan naplopónak érzem magam ilyenkor, főleg, hogy most fordítani is alig fordítottam. Ehh, mindegy, kiírtak csütörtökig, addig henyélek itthon, valszeg azért rámfér.

Meg ha már ott voltam, megmutattam az MR-eredményt, mert a kardiológushoz hiába mentem vele, a megadott időpontban nem volt a kórházban (úgyis mint fuck). Aszonta a doki, azért vigyem el mindenképp oda is, de ez alapján megmaradok. Mondjuk, magam is sejtettem, mert annyira nem volt latinul. Idéznék:
Jó szisztolés bal kamra funció. Normál végidasztolés végszisztolés bal kamra volumenek, megtartott verővolumen, valamint kissé emelkedett bal kamra izomtömeg. A bal kamra izomzata minden szetmentumában jól mozog. [...] Kontrasztanyag adását követően nem viabilis izomzatot jelző kontraszt halmozás jel nem látható.
Juppí. Sajnos a csuda aranyos nővérke telefonszáma nem volt benne a leletben. Pedig ha ez egy romantikus vígjáték lenne...

2 megjegyzés:

  1. Hát jobbulást!A pihenés meg tutira rád fér, ez nem kétség.
    Hiányzol a Leiterről, mostanában senki nem mond semmi komoly és értelmes dolgot:(
    én meg főleg nem. az agyam kezd szétmállani
    A mostani fordításomból megvan már 140 oldal, de még van hátra 500..., és már most fáradt vagyok, pedig nem is rossz...
    Vigyázz magadra! És aludd ki magad, a fordítást meg ne sajnáld, úgyis megvár, betegen meg csak szenved az ember.

    VálaszTörlés
  2. Az igazság az, hogy mostanában engem se indított meg semmi a Leiteren annyira, hogy okfejtsek, meg hát az én agyam is eléggé szétmállóban.

    A mostani könyvvel - most már tényleg írok róla előbb-utóbb - különben pont úgy vagyok, mint te. Egész jó, mert kezdem is felvenni a ritmusát, de még olyan kurva messze van a vége, és jó lenne kihagyni mongyuk egy hetet, de egyszerűen nem fér bele.

    Mongyuk a kialvás most legalább tényleg megvan, tíz perce keltem.

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin